Rätt kompass och riktning är avgörande. Redan i början av en innovationsprocess är det viktigt att förstå kundens behov och krav. I vår workshop får du verktyg och en grundläggande förståelse för hur man med intervjumetodik kan ta reda på hur intressant en ny idé är och förstå vilken nytta den kan skapa. Svar som påverkar utvecklingen och den så kallade paketeringen av idén. Workshopsmodulen (workshop + uppföljningsmöte) är öppen för forskare, lärare och doktorander som vill testa idéer eller forskningsresultat mot en möjlig målgrupp eller marknad. Den passar pågående verifierings- eller innovationsprojekt – även om din idé är på skisstadiet. Det är en digital workshop.
https://www.eventbrite.com/e/finding-and-analysing-needs-for-innovations-and-ideas-tickets-137778022775

Kontakta Karin Borge Renberg om du är intresserad.

Workshop 17 februari (kl. 9-15) med uppföljning 31 mars

Workshop 2 mars (kl. 9-15) med uppföljning   31 mars eller senare

Uppföljning  31 mars ( kl13 –

Workshop 11 maj (kl. 9-15) med uppföljning senare